Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Галкін А. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Галкін А. С. 
Теоретичні основи логістичного управління вантажопотоками у транспортних системах міст / А. С. Галкін. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розвитку теоретичних основ логістичного управління вантажопотоками у транспортних системах міст. Для оцінки ефективності логістичного управління вантажопотоками у транспортних системах міст запропоновано застосовувати інтегрований критерій, який враховує доходи від реалізації вантажопотоку, витрати на його просування та вартісне вираження витрат кінцевих споживачів внаслідок процесу його придбання. Встановлений взаємозв'язок параметрів технології просування вантажів та ймовірності розподілу попиту кінцевих споживачів узагальнено в підході до логістичного управління вантажопотоками в транспортних системах міст. Розроблено модель змінювання ймовірності розподілу попиту кінцевих споживачів, що враховує енергетичні та часові витрати, які пов'язані з пересуванням кінцевих споживачів до об'єктів роздрібної мережі, параметри роздрібної мережі та характеристиками конкурентів, що дозволяє визначати обсяги завезення вантажу в зони обслуговування. Визначено сукупність технологічних параметрів процесу просування та характеристик попиту, які визначають доцільність застосування схеми постачання вантажопотоку, вантажопідйомність транспортного засобу, кількість поставок, що забезпечує максимальну інтегровану ефективність процесу просування вантажів. Ефективність технологічних процесів за різними схемами просування вантажопотоку залежіть від параметрів функціонування окремих ланок системи, до яких було віднесено такі: кількість учасників та час обслуговування роздрібної мережі, середня відстань від постачальника до роздрібної мережі, обсяг перевезень, загальний пробіг транспортних засобів, середня відстань між пунктами завезення вантажу, площа розподільчого центру та окремих учасників роздрібної мережі, середній термін зберігання вантажів на складі. Значення цих параметрів було отримано в результаті аналізу логістичного ринку та роботи транспортних, складських і торгівельних підприємств. Проведення статистичної обробки отриманих даних дало змогу формалізувати залежність складових логістичних витрат на просування вантажопотоку від характеристик технологічних процесів та параметрів попиту кінцевих споживачів.^UThe habilitation thesis is devoted to the development of Theoretical fundamentals of logistics engineering of freight flows in urban transport systems. Assessment the effectiveness of logistics engineering of freight flows in urban transport systems, it is proposed to use an integrated indicator that takes into consideration revenues from the sale of freight, the cost of its distribution and the cost of end-consumers due to the acquisition process. The established interrelation of parameters of freight distribution technology and probability of distribution of demand of end-consumers is generalized in the approach to logistic engineering of freight flows in urban transport systems. A model for changing the probability of distribution of end-consumers demand is developed, which takes into consider energy and time expenses associated with the movement of end-consumers to retailers, retail network parameters and characteristics of competitors, which allows to estimate the amount of freight delivery to service areas. The set of technological parameters of the distribution process and demand characteristics, which determine the feasibility of the scheme of freight supply, vehicle capacity, frequency of deliveries, which maximized integrated efficiency of the good's distribution. The efficiency of technological processes in different schemes of freight traffic depends on the parameters of the individual participants of the system, which included the following: the number of participants and service time of the retail network, the average distance from supplier to retail network, traffic amount, total vehicle mileage, average distance between points of freight delivery, the area of the distribution center and individual members of the retail network, the average stock time period at the warehouse. The value of these parameters was obtained as a result of the analysis of the logistics market and the work of transport, warehousing and trade enterprises. The statistical processing of the obtained data made it possible to generalize the patterns of the components of logistics costs for the distribution of freight flow on the characteristics of technological processes and demand parameters of end-consumers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського